Over and OUT.

Jag läste en blogg idag.
Författaren upplyste mig om att hon var kall om händerna
och hade ett sår på knogen som aldrig vill läka.
En annan skrev att katten jamade.
Denna information fick mig att fatta ett beslut.
Jag ska inte blogga mer.
Jag är trött på all information om nya tapeter, tv-program som måste ses och
förkortningar av namn på personer som inte tål att nämnas.
Trött på att få en känsla av ensamhet när man inser att den som skriver
oftast inte har nån att prata med så den bloggar istället.
Det är ju liksom inte på riktigt!!! Öken!
Ut i livet och träffas istället. Ta på varann och prata på RIKTIGT!!!
Villni mej nåt så finns jag på 070-25x84x7.
Olaman bugar och går ut i kulissen åt höger.
Och ber om ursäkt om någon känner sig påhoppad av denna sorti.
(Inte personligt, bara trött på själva grejen.)

image51


Kommentarer
Postat av: Mossttollet

Klart jag kommer ihåg Olaman! Synd att läsa att din blogg gått i graven. Förstår dock din poäng med alla mindre intressanta
bloggar där ute i bloggvärlden. När det händer massa saker i mitt liv har jag, det senaste året, varken haft ork eller lust att skriva om det. Så det det blir nog mest nonsensbloggande för mej.. Men jag kommer nog hålla påett tag till (om än sporadiskt)
ses på stan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback