Fåfängan gör entré!

I egenskap av nyutnämnd Guru vill jag hävda min djupt mänskliga sida och lägga ut en bild på mina nyköpta vårskor. Dels för att motverka flummighet och dels för att även de som intresserar sig för mode och utseende ska kunna få sig något till livs på min gren i cyberträdet. Så... här är dom:
-Din Sko
-400:-
-Brunt läder, "slipad" look
-Omtyckt av Foten

Skorna

Lägg märke till ljuset, den nonchalanta uppställningen och valet av bakgrundsmaterial. I min mening en bild för trötta ögon! Tack till Din Sko för en marknära upplevelse.


Kommentarer
Postat av: El Mango

"Omtyckt av Foten" känns inte så relevant. Ingvar Carlsson har aldrig varit känd som någon modeguru. Annars var skorna fina.

Nu fattas det bara att du ändrar från "Olaman" överst på bloggen till "Gurun" så är omvandlingen fullbordad. Akta dig så att du inte skriver fel och skriver "Gudrun" bara. Det vill du inte, tro mig.

Postat av: Anonym

Mango! Du är en skarpsynt rackare du! Jag satt och TÄNKTE när jag skrev "Foten" att det här kommer någon att reagera på, och banne mej, det tog inte många minuter! I'm impressed! Jag följer dock bloggetiketten och låter det stå.

2006-03-28 @ 14:43:28
Postat av: virva

Haha, du är för rolig du!

...och skorna var fina :)

2006-03-28 @ 16:02:40
URL: http://virva.blogsome.com
Postat av: Ola

Virva: Tack för betyget, då är det bara att steppa på! Och du visst blev bloggen lite proffsigare med den nya designen? Liite?

2006-03-28 @ 16:58:45
Postat av: virva

verkligen!

2006-03-28 @ 19:34:51
URL: http://virva.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback