Kviddevitt-host!

Läste att det finns listor på vilka som är prioriterade för Tamiflu, det halvtaskiga vaccin som tagits fram mot svårare former av influensa. Kungen verkar toppa listan. Skönt att Familjen är säkrad, de har grymt mycket med Sveriges styre och framtid att göra... Vidare är det en fördel om man är anställd/förtroendevald i de högre skikten inom politiken. Bra att alla politiker i riksdagen, oavsett kompetens och inflytande har sitt på det torra. Skit också, jag kommer att hamna typ längst ner på nämnda lista. Inte bra, för i morse när jag gick upp kände jag mig lite krasslig och utanför fönstret satt det en gråsparv med termometer i munnen.
PS. Om man låter som en sädesärla när man hostar, finns det anledning till oro då?


Kommentarer
Postat av: Ina

Visst är det upplyftande när man får prioriteringarna klara för sig?! De som för det första har både pengar och privat läkarvård så att de säkert kan behandlas om de blir sjuka - det är samma människor som är garanterade en spruta... Hoppas det är läskiga biverkningar på den! Jag har "helt enkelt" bestämt mig för att låta bli att vara rädd, än så länge fungerar det! (då har jag ändå både hönor, katter och hund samt att jag bor mitt i ett tran- och svanflyttstråk) Kanske är jag bara osedvanligt korkad?!! Får man vaccin då?? :)

Postat av: El Mango

Bussförare prioriteras! Smart!

2006-03-04 @ 16:05:57
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback