Städtantens Trivia

Jag tog mig tid att svara på en liten frågegrej från Virva:

Viktiga fakta om en Guru i sina bästa år...

Din mammas mellannamn
: Irene
Vilken maträtt är du? Kyckling Curry
Namn på dina framtida barn? Lowe, Lukas, Moa, Ida, Melvin
Vad är du rädd för? Att bli ensam och oigenkänd och sjuk.
Favvohundras? Jack Russel terrier, Långhårig dvärgtax
Krigsskador? Ärr på fingret efter en elkabel med 220 Volt, Ärr på tummen efter skärsår.
När jag var liten ville jag bli: Cirkusartist, ambulansförare,
Detta vill jag äta på min födelsedag: Pannkakor, Rysk banantårta

Sådärja. Tittut!


Kommentarer
Postat av: Glenna

Käre Guru!
Då vi är gamla oxpars-polare sen gammalt känner jag ett visst ansvar att kommentera ditt val av favvohundras.
Anar att det är vår framlidne, ytterst, fantastiskt trevlige Jack Russel Terrier hanhund, Boss som dina tankar fokuserar på. Är mycket benägen att förstå dig därvid. Ovanstående gick mycket tragiskt bort häromdagen och kvar blev dess ytterst ohängda slyngel till honhundskamrat - Betty kvar.
Intet blidkar det mig att hon är av den yppersta kelnaturen, åh nej! Vad hjälper det när det är i det närmaste stört omöjligt att närma sig allt vad levande varelse heter utan att den lilla besten upplåter ett ettrigt lätene som kan pågå timmar om man inte skyndar sig vidare...

Tro mig den hunden har gjort mig fullkomligt asocial, ensam och förvirrad.

Ville bara att du skall ha det i tanken, nästa gång du väljer hund - Boss var speciell(med amerikansk hollywood darr i rösten...)

Ha dé
//Glenn

2006-03-30 @ 14:51:01
Postat av: virva

rysk banantårta låter läskigt... hittade du på det?

Postat av: G-RU

Virva: Nej, har du inte ätit banantårta med sån där syrlig gelé ovanpå? Och små chokladsprinklers påkanten? *Sårad gourmet*

2006-03-30 @ 15:05:32
Postat av: virva

syrlig gelé på banantårta..? hrrm.. nåväl.

jag har svarat på dina nu!

2006-03-30 @ 15:33:38
URL: http://virva.blogsome.com
Postat av: Argaste

Melvin, det snor jag på direkten. Riktigt bra!

2006-04-01 @ 15:06:53
URL: http://argaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback