On the move again!

Idag får jag nyckeln till min nya lägenhet. Jag är flyttkung efter c:a 10 flyttar, men det känns ändå spännande. 3 r o k, nytapetserat och fönster i två riktningar. Äntligen ett rum för alla musikgrejerna! Och så finns det hiss!!! Det ihop med min Claes Ohlsson-säckkärra gör att detta förmodligen blir min lättaste flytt. Dessutom har jag redan flyttat mycket förrådsgrejer. Skönt att få rensa ur allt skräp! Om någon har en mjuk 120-säng och en Malm sängram i ekfanér, maila mig då!!!
[email protected]

47667-42

Kommentarer
Postat av: annaw

en stilla undran: ska du flytta in där själv? eller har du börjat "boa"? ;) Hoppas flytten går bra sen! (jag gillar inte att flytta. jobbigt att kånka grejer.. men det är trevligt sen när man är färdiginflyttad)

2006-11-22 @ 23:46:34
Postat av: Cliff Hanger

Hihi... jag vet var du bor. Mitt ute i ingenstans, om man får vara lite dryg stockholmare. ;-)

Postat av: Gurun

Ehh... inga bilköer, inga motorvägar som stör, frisk luft, badstrand och skog runt knuten, billig bensin, man känner sina grannar... "ingenstans"???
Right back at you, Cliff!!!

2006-11-24 @ 07:33:20
Postat av: Cliff Hanger

Jag har inte påstått att det skulle vara negativt att bo mitt i ingenstans...även om jag förstod att det kunde "låta" drygt. :-p

2006-11-24 @ 10:37:50
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Guruh

Nja... jag ville bara dryga mig tillbaks... hehe

2006-11-24 @ 11:16:37
Postat av: Bionda aka oäkta fru Cliff Hanger

Det råkar faktiskt vara så att jag har en 120cm säng som inte har ett hem när familjen Galge flyttar. Hade tänkt att lägga ut den på Blocket, men om du är intresserad...
Den har några år på nacken, närmare bestämt åtta, men det är 10 års garanti och den är i bra skick. Dessutom inte använd två av dessa åtta år bland annat pga utlandsvistelse. Kontakta Cliff om du är intresserad... :-)

2006-11-24 @ 18:03:46
Postat av: Andreas

Hallå, tänk om man inte VILL känna sina grannar då...

2006-11-25 @ 10:05:29
URL: http://koolugnt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback