Tisdag i mitt liv

Gick ut kvart i sju i morse och fick en härlig kall regndusch i ansiktet. Vi körde i flera hål i vägen på väg till jobbet. Sen lossnade en vindrutetorkare. På nyhetswebben fick jag veta att nån hade dött i en trafikolycka, att vi troligtvis går mot ekonomisk kollaps i världen pga klimatproblemen och att nynazister vinner mark i en grannstad.
Härlig morgon va?
Sa jag att jag åt frukost och åkte med en MYCKET trevlig människa till jobbet? Eller att jag var lite varm, så regnet var rätt skönt? Hålen i vägen är för att man bygger om vägen så den blir bättre. Och att jag hade sovit skönt så egentligen kände jag mig rätt pigg och glad. Olyckor och världsproblem är nåt vi kan ta tag i tillsammans. Jag tycker den här tisdagen är härlig att få vara med om trots allt.

Kommentarer
Postat av: djonny-the-rocker

Haha, du är för posinegativ ibland.. :)

2006-10-31 @ 20:29:05
Postat av: annaw

tror att någon är lite kär ;)

2006-11-02 @ 10:51:27
Postat av: El Guru

annaw: är det så tydligt?

2006-11-02 @ 10:58:38
Postat av: annaw

mmm. jag blir så avundsjuk! vill också!

2006-11-03 @ 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback