Söndag i mitt liv

Mitt senaste inlägg handlade om fredagar, därför passar det bra att skriva ett comeback-inlägg om söndagar... En helg som den här är verkligen något att minnas... mycket vänner, en trevlig kräftskiva och en lyckad spelning på samma skiva. Och så få avsluta med en spånar-eftermiddag med Glenn och CK. Kalas helt enkelt. Lite sliten, men mest glad o nöjd. Har en obestämbar känsla i maggropen, en blandning av tillfredsställelse och lite stress över den kommande veckan, mycket som ska övas in och göras.Men jag brukar lugna mig med att tänka så att jag nog har koll på det mesta som ska hända. SKULLE nog vilja ha en göra-ingentingvecka, men den kommer nog kanske nästa vecka istället.
Ointressanta tankar men det kändes bra att skriva om dem. Ett dagboksinlägg helt enkelt. Säger han som i ett
forntida inlägg klagade på att folk skriver om sina triviala vardagshändelser och tyckte det var nördigt.

Ha en bra vecka du som läser detta!

Kommentarer
Postat av: Loos

Tack detsamma Ola P! Jag gillar alla inlägg. Vare sig de handlar om triviala vardagshändelser eller intressanta funderingar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback