Tanter går över gränsen

Här ser man 3 damer som knatar över vägen utanför mitt fönster. Se hur beslutsam damen i ljusa vårkappan ser ut när hon helt fräckt joggar förbi på insidan. Kvinnan i röda jackan begår ett vidrigt lagbrott i och med att hon befinner sig UTANFÖR de vita strecken. Vad gäller puddingen med rullatorn så drar jag slutsatsen att hon är en rebellisk liten pensionär som lever på gränsen, man ser tydligt hur hon väljer att plöja fram med sin rullator med 2 hjul PÅ övergångsstället och 2 hjul UTANFÖR. Vågat!
Det är ständig action i denna gatukorsning.
Tanter går över

Fotnot:
Jag stod med kaffekoppen i ena handen och min lyxiga mobiltelefon/kamera/mp3spelare
i den andra handen, och kunde inte undgå att föreviga denna dramatiska situation.



Kommentarer
Postat av: virva

haha, du har för lite att göra! :) fortsätt med det...

Postat av: Glenning

Hmm, varför kommer jag osökt att tänka på "Chicken run"?

2006-04-12 @ 09:05:53
Postat av: Glenning

Varför skriver jag allting två gånger, två gånger :)

2006-04-12 @ 13:23:23
Postat av: El Mango

Vissa har det lugnt och skönt på jobbet ser jag. Verkar behagligt. Grattis. :-)

2006-04-14 @ 21:55:45
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: virva

man får inte ta påsklov ifrån bloggadet....!
fy!

2006-04-17 @ 09:10:34
URL: http://virva.blogsome.com
Postat av: virva

bloggaNdet. sorry.

2006-04-17 @ 09:10:56
URL: http://virva.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback