Mirror mirror on the wall...


Bild 1, Linda "Bionda" Rosing, höger ansiktshalva

Jag har alltid tyckt att Linda har ett osymmetriskt, ganska manligt utseende.
Dock är det med henne som med de flesta av oss, att ena halvan är klart
mer maskulin, och den andra då lite mer feminin. I skönhetskretsar görs
ofta den s. k. spegeljämförelsen. Ju mindre skillnader mellan ansikts-
halvorna, desto högre klassiska skönhetspoäng. Följdaktligen bör de två
bilderna bli ganska lika om man är en klassisk skönhet.

En jämförelse med denna vedertagna metod visar tydligt att hon tyvärr
inte kommer in på listan över dessa klassiska skönheter.

(Sa jag att jag inte är igenkänningsbar om man tar mitt fejs och gör samma sak?)
Säg till om ni vill genomgå detta test, maila bild och bli poängsatt!


Bild 2, Linda "Bionda" Rosing, vänster ansiktshalva.

Kommentarer
Postat av: mosstrollet

hur gör man för att vända på bilderna så? ..teach me, teach me :D

2006-12-04 @ 21:03:10
Postat av: Gurun

Jag kör med Photoshop... tar upp bilden, markerar ena halvan och kopierar den. Sen öppnar man en ny tom bildyta o klistrar in den kopierade halvan där. Sen tar man "Image", "Rotate canvas","Flip horizontally" och drar sen tillbaka den till originalbilden. Passa in, beskär runtom och sen är det klart. Jag borde ha blivit medialärare.

2006-12-05 @ 08:17:10
Postat av: Lillasyster

Mohuhahahahaha... :-)

2006-12-05 @ 12:47:05
Postat av: annaw

mmm såklart man vill skicka en bild på sig själv så man kan bli uthäng som monster :) Lägg ut den manipulerade bilden av dig själv vettja>!

2006-12-07 @ 18:09:05
Postat av: Andreas

coolt.. photoshop nästa alltså... jag ska bara hitta en bild på mig själv rakt framifrån...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback