5 konstigheter med Olaman

Anna, som fick mig att börja blogga p.g.a en googling på Robbie Williams låt "Advertising space", utmanade mig på detta. Så nu avslöjar jag mina egenheter...


1. Jag tittar mej rätt ofta i badrumsspegeln, drar av en filmreplik och skrattar åt mej själv (eller bara tycker att jag är cool om repliken råkar höra hemma i Gudfadern).


2. Jag MÅSTE ha marmeladen ovanpå osten och inte tvärtom.

3. Jag kommer ofta på mej själv med att upptäcka rytmer och melodier i de mest omusikaliska sammanhang typ att jag kan tycka att det svänger rejält om min blinkers i bilen och detta har retat gallfeber på mer än en kompis.

4. Om jag ser nån söt tjej så säger jag "njahh" på bäbisspråk - ofelbart.

5. När vi spelar med vårat band Cover Up så MÅSTE jag byta ut ordet "min älsklings hår" mot  "Idas hår" i låten "Trasiga skor". Även om det är slut med Ida för länge sen.

Det sorgliga är att jag inte HAR 5 bloggvänner, de jag känner kan knappt stava till ordet "blogg"....
Men jag bara tar 5 okända och gör ett inlägg till i morrn med utmaning till dem... Åh vad tragisk jag är!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nummer tre gör jag faktiskt också. Fast jag är inte musikalisk, som jag
misstänker att du är! Och jag är fortfarande lite stolt över att det
var jag som fick dig att börja blogga

Om ett litet tag har du nog fler bloggvänner, det tar en stund att bygga
upp ett nätverk :)

Postat av: Virvla

Hehee vågar du göra min grej med tre synder då? Bara en har vågat hittils...

2006-02-01 @ 21:03:02
URL: http://virvla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback