Adios, goodbye, arrivederci, salut, auf wiedersehen!

Jag sitter och darrar av förväntan. Lite pirrig i magen sådär.
Givetvis kom den första regnskuren på veckor just idag, men jag skiter i det.
Jag ska hem nu. Ut i sommaren, bara njuta och skratta. Känna alla dofter och solen i ansiktet.
Gurun har uppnått det här årets Nirvana. På svenska heter det Semester.
Båten är fixad, brassestolarna funkar, semesterkassan är ok och cykeln är pumpad.
Blir inte mycket bättre. Ska faktiskt inte skänka jobbet EN enda tanke på sådär en 700 timmar.
Så om jag inte syns här, leta efter mig i gräset hemma vid huset, under lönnen.
Kram till er alla och trevlig sommar!

/ Er egen Guru

Kommentarer
Postat av: virva

åh, hoppas du får hur skönt som helst! Det är du värd! Välkommen tillbaks sen efter vilan...

Postat av: mosstrollet

Det låter helt underbart!! :D

2006-07-12 @ 22:51:59
URL: http://mosstrollets.blogspot.com
Postat av: Chrissi

Ibland när man surfar så snubblar man på folk man känner igen! Spännande =) Hoppas semestern är bra. Njut av sista dagarna. //Christine

2006-08-04 @ 01:32:34
URL: http://chrisssi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback