Laleh ropar mitt namn

Sitter på kontoret och känner mig stressad över pappersmonstret som vill äta upp mig. Undrar hur jag ska hinna färdigt till midsommar. Men den dagen kommer ju, och då kommer jag vara klar. Så är det.
Så jag slappnar av, skriver lite blogg och då hör jag en  röst:
 -Lilla guuuruuu!
Det är Laleh som kallar. Hon vill att jag ska hämta ut biljetterna till hennes konsert i Norrköping den 28:e.
Så då får jag väl pallra mig iväg och göra det. Jag gör allt för coola och konstiga Laleh!
/Gurun, aka Laleh-sucker

Kommentarer
Postat av: mosstrollet

Jag måste bara få äckla mej lite och säga att jag har fribiljett in till konserten. Ser fram emot den massor!

Gillar din blogg!

Postat av: Gurun

Ja, det var äckligt! ;) Blir kul!!!

2006-06-22 @ 09:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback