Mosstrollets challenge

Jag har blivit utmanad av Mosstrollet att avslöja 5 egenheter/ovanor... Och handlar det bara om 5 är det jun ingen match. Jag orkar dock ICKE skicka utmaningen vidare. Men när ett norskt mosstroll utmanar är man ju inte bang.


1.
Jag har en triol-fingertrum-takt som jag MÅSTE köra till musik jag hör på radion, på jobbet eller i bilen. Datorn ger ett schysst trummande ljud på fronten och i bilen är det givetvis ratten.
2.
Om jag inte har  a) Ipren  b) Nässpray  c) Carmex  d) Filofaxen i min Billabongväska får jag ångestliknande symptom.
3.
Spelar ofta "Quadrapop" på min mobil när jag är på toan.
4.
Säger ofta filmrepliker åt mig själv i spegeln på morron. Och garvar åt det.
"How you doin' "
5.
Är pedant när det gäller kablage och sladdar. Både på jobbet och när vi har spelning med bandet framförallt!!!

Sådär du Mossis. Varsego.

Kommentarer
Postat av: mosstrollet

"Spelar ofta "Quadrapop" på min mobil när jag är på toan."

Haha! Ja, nåt måste man ju göra :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback