Ja, jag tittade på det!

Jag är klart nöjd med resultatet i Melodifestivalen i lördags. Jag gillar The Ark:s musik, även om jag inte HELT skriver under på att pojkar klär ut sig i fjäderboa och gigantiska halssmycken... Låten var kanonbra!

Sen vill jag rikta ett stort tack till alla som såg till att Regina Lund fick en vink om att hon kanske inte har så mycket på scenen att göra. För det har hon inte. Har nån läst någon av hennes dikter? Suck...

Och så kvällens stora skräll. Marie Lindberg. Skön låt, ok sångröst, men framförallt mycket hjärta och mod. Jag gav henne min röst och det verkar som om jag inte var ensam om det. Hur kul som helst att en total gröngöling sopar till hela eliten och direktkvallar till Globen! Vi hade mellofest hos min älskling och det var extremt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback