Ytterligare mys i huset

Igår tänkte jag att jag skulle hinna att slänga i en tvätt lite snabbt, bara ett par brallor och lite smågrejer.
Kommer ner till tvättstugan. På bokningslistan står följande:
Torsdag: AE 7-21
Fredag: Quist 8-21
Jag blir så trött så jag ger upp. HUR ska vi som har ett jobb hinna att tvätta?
Vad gör man i en tvättstuga i 14 timmar?!??
Jag knallar upp och tänker att jag ska gå ut o sätta mig en stund på uteplatsen.
Där sitter
Partypensionärerna och smuttar billig fulöl och röker frenetiskt, med parasollet uppfällt så att jag nästan får det i nyllet när jag går ut. Jag går inte ut.
Somnar ilsken vid 22-tiden. 06.02 vaknar jag av ett mystiskt ljud ute i trappen. Det låter som om nån knackar på samtidigt som det rinner vatten i en hink. Då inser jag att Farbrorn är i full färd med att sopa och svabba trapphuset. 06 på morron!!!!!!! Vad har jag gjort för ont?
Sitter på jobbet med sur mage och hoppas att helgen ska bli bra.
Suuuuuck.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Dax att flytta?

2006-05-20 @ 13:10:18
Postat av: mosstrollet

Det låter inte alls vettigt i mina öron att ha tvättstugan så länge! Det är ju så himla tråkigt att tvätta. Jag skulle aldrig spendera mer tid än nödvändigt. Men visst är det härligt med grannar som tänker på sina medmänniskor.. hmm

Postat av: Andreas

Men hallå!

Fråga idioterna vad fan de sysslar med, varför bara acceptera det? Fråga varför de bokar upp tvättstugan en hel jävla dag för...

Varför FÅR man ens göra det? Vad är det för jävla system?

2007-01-02 @ 13:08:14
URL: http://koolugnt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback